Inkluzív pedagógiai esettanulmányok

2019. szeptember 26., csütörtök 14.00
Program helyszíne: 
A tervezett program a tanulás rendkívül változatos útjairól, attitűdjeiről, tanulássegítő eljárásairól, újabb tanulási folyamatokat artikuláló hatásairól mutat be szemelvényeket, működő gyakorlatokat, függetlenül a potenciális tanulók életkorától és aktuális adottságaitól. A tervezett referátumsor az alábbi témakörökkel jellemezhető: - inkluzív pedagógiai körkép; - a korai fejlesztés integrált kezelése; - a tanulás mint örömforrás; - hátrányos helyzetű csoportok tanulási motivációi; - inkluzív pedagógiai és integráció. A PTE Bölcsészettudományi Karának Humán Fejlesztési és Művelődéstudományi Intézetében működő inkluzív pedagógiai műhely minden gyakorló pedagógus számára ajánlja a párbeszédre és a szakmai látókör tágítására törekvő programot.